SKRIVET: 2011-10-27, kl 00:25:30 | PUBLICERAT I: mitt liv

Ännu en dag har gått

Denna dag var perfekt slapp. Drack chai latte innan jobbet med Z. Jobbade ett kort pass. (16.45-23.05) och avslutade kvällen med att hänga med Julia och hennes vänner en kort stund. Fick skjuts hem och de blev vattenplaning, mindre kul. Ont i nacke och rygg men i'll survive. Men blir direkt orolig för alla mina fina vänner som brukar köra bil .. Kör försiktigt mina små hjärtegull ! .... Nu ska jag sova, imorgon har jag en hel lista med grejer som ska göras. Ringa viktiga samtal, tvätta (har INGA kläder rena) , handla hem mat som gör att aptiten kommer tillbaka, ta ut pengar, tja.. Okej listan var inte alls lång xD haha. Fast... De är mer än vad jag gjort de senaste dagarna. Ehe. Sov gott och glöm för helvete inte att ni måste köra försiktigt. Ni får inte dö ifrån mig !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: