SKRIVET: 2011-04-10, kl 23:09:42 | PUBLICERAT I: mitt liv

jag på fyllan


Har ganska så kraftiga minnesluckor från gårdagen om man säger så. Jag vet vilka jag har pratat med, dansat med, och .. *censur*. Okej, det där sista var bara jävligt mycket skämt. INGET censurigt hände men att jag skrev så fick iaf mig att skratta ! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH okej .. HAAHAHAHAHAHHA. fan var rolig jag är !  NAAAAAAAAAAAAAAAAT !

Tillbaka till grejen då va..  Jag har tydligen varit elak (wooops!) och jag har tydligen shottat innan hotellet (vad hände?) . Jaja, nu lägger vi det bakom oss. Jag tänkte faktiskt skriva två jävligt roliga händelser från gårkvällen. Kan hända att man borde ha varit där, för att uppskatta det men ändå.. Here we go ! :

1. Jag ramlade raklång på dansgolvet. Över mig flög Zandra och jag ansträngde mig inte ens för att försöka komma upp utan låg bara och asgarvade.

2. Tove skulle sova hos mig. När hon komme hem till mig så ligger jag i sängen med skorna på och allt. Hon säger: "emelie nu klär jag av dig" och vips så var jag endast i trosor. HAHAHAHAHA ! Enligt henne så tog det lång tid då jag inte var så samarbetsvillig men det kändes som att det gick på en millisekund. Min kommentar till henne blev : "ojsan, nu är jag naken. Ska du också sova naken ???" - nej men nästan. svarade hon. Då sa jag bara "okej, då sover jag naken", sen somnade jag. Vet inte riktigt var jag fick naken ifrån när jag hade trosor (thank god!) men ändå. & fråga mig inte varför inte tove bad mig att ta av mig själv, HAHA. För det vet jag inte. Fast det kanske hon gjorde ? Hum... Vill bara tillägga att vi hade varsitt täcke.. Ehehhe.

Kul kväll iaf, jävligt kul !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: