SKRIVET: 2011-02-02, kl 20:26:26 | PUBLICERAT I:

WTF ?!?!

 
Kom ni ihåg den dagen då jag & tove fikade i bilen ? Den 19 januari.



& sedan var lite halvkriminella / busiga som skräpade ner aka lämnade de två plastskålarna och skedarna på marken..



Idag gick jag förbi "brottsplatsen" , gissa vad jag får syn på då :



.....DE TVÅ SKEDARNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



& nu undrar jag .... och jag ställer frågan här utifall "tjuvarna" läser.. ( you never know )
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MINA SKEDAR ?!?! ... Du kunde ta mina plastskålar ala 2 krona styck (?) men mina
vackra glänsande skedar duger inte ?!?!?! ATT DU INTE SKÄMS ?!?!


carro

hahahahhaa



PUBLICERAT: 2011-02-03, 09:45:47 | URL: http://carrosfantastiska.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: