SKRIVET: 2011-10-20, kl 23:49:51 | PUBLICERAT I: mitt liv

Dagens donken

Sitter och dricker cola och varvar ner efter jobbet. Slutade elva idag vilket känns som en lyx med tanke på att jag hade stängning igår pch har stängning hela helgen. Fast jag älskar stängningshelgerna och just denna helgen är det kanonbra folk som jobbar :D .......... Det jag egentligen ville skriva var vad jag åt idag. Vet ju att ni ligger sömnlösa om ni inte får reda på det och det vill jag ju inte att ni ska behöva genomlida. Jag åt en stor pommes och tre olika dipsåser till det. Plus en cheese. Jättelite för att vara mig men fick så in i helvetes jävla ont i magen !! Valde pommes idag för att jag inte har ätit de på ett par veckor och idag blev jag påmind om varför .. Aj :( ! .... :3 dipsåser åt jag för att jag inte kunde bestämma mig.. Men nu ska jag sova och de kan ju ni också göra nu när ni vet vad jag åt ;) god natt mina små gullefjun ! P.s den sötsura såsen är äcklig ! Så ni vet liksom.


felicia

den sötsura såsen är ju den bästa att doppa nuggets i :D annars äre typ mc feast dip eller liknande. här är det jättepopulärt med bbq dipp, ÄCKLIGT!!! tack för du sa vad du ätit, inatt kommer jag äntligen kunna sova gott: D



ps. jag har en dejt på lördag



PUBLICERAT: 2011-10-21, 05:25:57 | URL: http://feliciasantabarbara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: