SKRIVET: 2011-10-20, kl 01:12:59 | PUBLICERAT I: mitt liv

Jul jul jul

Kommer innanför dörren och möts av en stor gosig Lennart i sängen. Blir glad i hela själen eftersom han har tomteluva och grejer. Snart, så snart ska jag julpynta hela lägenheten. Men jag måste lugna mig lite. Hitta ett datum då fribajsarn är ledig. För traditioner ska följas och de är tradition att vi pyntar lägenheten tillsammans. Som ett gammalt gift par. Ska de vara julstämning så är ju hon trots allt den som är bäst på att fixa det. Nu ska jag sova. Imorgon blir det att träffa en vän jag inte har träffat på månader innan jobbet. Spännande !


tove

JUUUUUL JUUUUUUUUL STRÅLANDE JUUUUUL. har gjort fetaste spöttify listan med massa låtar, så det är bara att vi bokar ett datum sen jäääävlaaaar blir det jul ! bara 65 dagar kvar sen kommer tomten :D



PUBLICERAT: 2011-10-20, 02:06:12 | URL: http://smalltowndreams.blogg.se/
hh

Älskar att du börjat blogga igen :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: