SKRIVET: 2011-10-19, kl 14:56:12 | PUBLICERAT I: mitt liv

När favoritbloggaren hotar att sluta...

Ja då jävlar ser man till att börja blogga igen. Mitt internet är död så nu bloggar jag från mobilen vilket suuuuuger. Men men. Önskar att blogg.se appen hade fungerat som den ska men man kan ju inte få allt. Och jag har ju fått min beskärda del med tanke på att jag har en biljett bokad till thai... Så vad gör jag just idetta nu ? Jag vet att ni undrar. Jo jag kokar snabbnudlar som jag har fått av tönten. Är lite kräsen när de Gäller nudlar i normala fall men jag blev så grymt jävla sugen. Under tiden jag väntar på att nudeljävlarna ska bli klara så kränger jag juleskum med smak av polka. ASGODA. Livet leker med andra ord pch klockan fyra börjar jag jobba. På jobbet som jag älskar att befinna mig på. Ibland är man så sliten och trött att man vill lipa men jag älskar gemenskapen, humorn och de störda gästerna. Donken i mitt hjärta. Vad tycker ni att jag ska äta sen ? Mcfeast ? Nuggets ? Mchicken ? Mums ! Taggad till tusen ! Nu .. Nu är nudlarna klara. Bloggar sen !


tove

FAN VA NAJS !!!!!!

tänkt hela dagen på jobbet om du skulle ha bloggat eller inte - tack mitt lilla hjartegull! tycker du ska äta feast ... bara för att jag själv är sugen på det .. hähähähä.



PUBLICERAT: 2011-10-20, 02:03:33 | URL: http://smalltowndreams.blogg.se/
Anonym

ÅÅÅH :D i love your updates, and i miss you so much :(:(



PUBLICERAT: 2011-10-20, 23:53:55 | URL: http://feliciasantabarbara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: