SKRIVET: 2011-10-22, kl 03:05:03 | PUBLICERAT I: mitt liv

Så jävla roligt !

Fy fan vad jag älskar mitt jobb ! Känner att de kommer bli en av sakerna som jag kommer sakna när vi gottar oss i thai. Så jävlahärliga roliga varma Goa lättsinnade tokiga människor. Gud vad dem är bra och fy i helvete vad jag har garvat idag. Längesen jag skrattade såhär mycket. Hihi. Men skrattade inte nyss när jag upptäckte en fet spricka i min lovephone ! :( :( vad hände ?!?!?! Den verkar funka som vanligt iaf så de får fixas efter thai. Fan också, min älskling :( dagens donken bestod av muffins och ett par cheeseburgare(har snörat in mig på cheese ? :s ). ifall ni undrade. Vad ska jag käka imorgon mina kära lingon ? :))) p.s idag fick jag stå för första riktiga gången i köket. Kul som fasiken men svårt !!! P.s igen .. Fick erbjudande om att få ligga , woho ! Inte varje dag de händer ;) he he he he he should i go for it ? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: