SKRIVET: 2011-10-20, kl 15:57:54 | PUBLICERAT I: mitt liv

Socialt liv + jobb = halvjobbig kombo

Klockan ringde halv 9 och jag jobbade stängning igår. Hade som vanligt svårt att sova eftersom att man alltid är uppe i varv efter att ha jobbat. Så efter lite lite sömn ringer klockan. Jag gick upp. Duschade, gjorde mig i ordning, slängde in två maskiner tvätt och gick sedan till cecil för att möta min vän. Satt där i 2,5 timme och skrattade pch snackade skit. Jättetrevligt ! Verkligen ! Sen skulle hon iväg pch jag hem. Men nu är jag grymt sliten och vill bara sova. Hade verkligen behövt sova den tiden som jag var med henne men jag ångrar såklart inte att jag träffade henne. De jag försöker komma fram till är att de är svårt att balansera Ens sociala liv med jobb-livet. Speciellt med vänner som har ett jobb-liv också... Vad hände liksom ? Jaha. Ska sluta gnälla nu. Är trött pch grinig. Men brukar piggna till när kg kommer till jobbet. Men nu till dagens viktigaste fråga: vad ska jag äta idag ? Igår åt jag mcfeast och cheese..


Zandra

vuxenlivet suger for sure. BUUUUUUU!



PUBLICERAT: 2011-10-20, 19:30:03 | URL: http://glasruta.blogspot.com
tove

veeeem har du fikat med? va va va va va va va va ?! sådant kan man inte hålla hemligt på bloggen ... hmmmm .



PUBLICERAT: 2011-10-20, 22:29:02 | URL: http://smalltowndreams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: