SKRIVET: 2011-10-24, kl 15:30:13 | PUBLICERAT I: mitt liv

Trött ?!?!

La mig runt 2 inatt, gick upp vid 9 för att ringa ett samtal. Efter samtalet gick jag och la mig igen och jag lär ha stängt av alarmet för jag vaknade kvart över 2 !!! Jag hade dessutom fått två sms som jag inte hade vaknat av trots att mobilen låg precis jämte mig med högsta volymen på. Var jag trött ?! Eh ja.. De kan mammig säga. Jobba stängningshelg OCH vara social tar på krafterna men jag skulle inte vilja byta bort något utav de. Så vad ska en utsövd Emelie göra nu ?! .....städa !!!! :( men kommer bli så jävla gött när de är klart :D


felicia

jag saknar dig. jag tkr den 25 december låter skitbra iallfall!! fixa skyype, fattar inte, är det din dator som krånglar eller+

PUSS <3

är så glad att du trivs på ditt jobb



PUBLICERAT: 2011-10-25, 05:46:21 | URL: http://feliciasantabarbara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: